Mielőtt belekezdtünk volna...

2012.07.03 11:31

Mielőtt belekezdtünk, voltak tervek, voltak álmok, de a valóság más, pl. a szúnyogok, a kullancsok jelenléte a természetben adott. Lejárásunk kezdetén, bevásároltam efféle írtószereket, hogy megvédjem magam, és családom. Gondolkodásom, és érzéseim persze változnak, és inkább ruhával, öltözködéssel

védekezem, mint hogy vegyszert használjak, ami meglepő, hogy a jurta felállítása után ismét, a vegyszer vásárlását választottam, de két hétig nem használtam, pedig a puszta földre tesszük a martacokat, egyebeket. Amikor nagy eső előtt rajzani kezdtek a bogarak, mégis befújtam a jurtát, és eléggé érdekesnek találtam, hogy mégis maradtak benne bogarak.


De a legörömtelibb, eset az volt, amikor este a lefekvéskor Árpi mutatta, hogy fénylik a szent jános bogár a fejénél a földön. Gyerekkoromban láttam utóljára ilyet apuék telkén. Ahogy balra fordítottam a fejem én is megtaláltam a magam kis lámpását:) Azóta végképp elfelejtem a rovarírtást:)
Érdekes tapasztalat, hogy az ember figyelme mennyire kiélesedik ha több időt tölt a természetben. Általában megfigyeltük, hogy a kullancsok jelenlétét azonnal észleljük akár a környezetünkben, akár a testünkön. Beszereztem 3 kiszedő csipeszt, hogy a legrövidebb idő alatt ki tudjuk szedni, őket, és ezzel letudjuk a dolgokat.